DESPATX PARROQUIAL

Juliol i Setembre: dijous de 18.00h a 19.15h

Agost: hores convingudes

Email: santllorenc130@arqbcn.cat

En aquest horari sereu atesos per tot el que us convingui pel que fa a la tramitació d’expedients matrimonials, certificats, programació de Baptismes, celebracions de la missa, etc.

Cal que tingueu en compte el següent:

Per a tramitar l’expedient per al vostre matrimoni en aquesta parròquia, cal que, si més no, un dels nuvis tingui el seu domicili dins el territori parroquial. La documentació bàsica per a iniciar-ne el procés que caldrà portar al despatx serà: partida de baptisme que cal demanar a la parròquia on hom ha estat batejat; partida de naixement, del registre civil corresponent; presentació del DNI original. Eventualment, segons els casos, es poden necessitar altres documents que es demanaran oportunament.

Per a concertar la celebració d’un baptisme, cal tenir en compte que: la data es fixarà segons les prioritats dels pares i la disponibilitat de l’agenda parroquial. Cal designar un padrí o una padrina, o bé un i una. Els padrins han de reunir les condicions següents: haver complert els setze anys, ser catòlic, haver rebut la confirmació i l’eucaristia, i portar una vida d’acord amb la fe i la missió que ha d’assumir. El rector de la parròquia tindrà, com a mínim, un encontre amb els pares dels infants que es presenten per a ser batejats.

Si algú vol tenir una entrevista amb el sacerdot, pot adreçar-se al despatx i programar-la, o bé telefonar directament al número: 93 226 03 06.

ATENCIÓ URGENT A PERSONES MALALTES (24 hores)