Horaris

SETMANA SANTA 2018

DIUMENGE DE RAMS

12:00h – Commemoració de l’entrada de Senyor a Jerusalem. Benedicció dels rams i processó. Celebració de l’eucaristia. (Bilingüe)

DILLUNS SANT

19:00h – Celebració comunitària del sagrament de la Penitència. En acabar la litúrgia penitencial celebrarem l’eucaristia.

DIJOUS SANT

19:30h – Missa de la Cena del Senyor. (Bilingüe)

22:30h - 23:30h – Vetlla de pregària davant el Santíssim.

DIVENDRES SANT

09:30h – Pregària de Laudes.

10:00h – Via Crucis.

17:00h – Celebració de la Passió del Senyor. (Bilingüe)

L’església parroquial romandrà tancada avui de les 13:30h a les 16:30h, i en acabar l’acció litúrgica de la tarda.

DISSABTE SANT

09:30h – Pregària de Laudes i Ofici de lectura.

***RESURRECCIÓ DEL SENYOR***

21:30h – Vetlla Pasqual. (Bilingüe)

DIUMENGE DE PASQUA

12:00h – Celebració de l’eucaristia. (Bilingüe)

18:30h – Pregària de les Vespres Baptismals.

19:30h – Celebració de l’eucaristia.

SAGRADA LITÚRGIA

CELEBRACIONS DE LA MISSA

Durant tot l'any:

Dilluns a Divendres: 19.30h

Dissabte: 19.30h (missa dominical)

Diumenge i festes de precepte: 11.00h (català), 13.00h (castellà)

CELEBRACIÓ DEL SAGRAMENT DE LA PENITÈNCIA

Dissabte de 19.00h a 19.30h
Diumenge de 12.00h a 13.00h

Fora d’aquestes hores, si és possible, el sacerdot amb molt de gust escoltarà en confessió a qui ho demani.

En temps oportú s’anunciaran les celebracions penitencials per a l’advent i la quaresma.

CELEBRACIÓ DEL SAGRAMENT DEL BAPTISME

Tindran lloc en el dia i hora que hauran convingut els pares amb el Mossèn de la parròquia, segons disponibilitat de l’agenda parroquial. En principi, però, s’ofereix el dissabte a la tarda (17.00h o 18.00h) i el diumenge a les 12.00h.

CELEBRACIÓ DEL SAGRAMENT DEL MATRIMONI

Els feligresos que desitgin unir-se en matrimoni a la parròquia de sant Llorenç cal que concertin la seva celebració en el despatx parroquial, tot elaborant l’expedient previst per aquests casos, i en diàleg amb el sacerdot.

CELEBRACIÓ DEL SAGRAMENT DE LA UNCIÓ DELS MALALTS

Aquelles persones afectades de malaltia greu, que els provoqui una notòria feblesa física, poden demanar al sacerdot el sagrament de la Unció dels malalts. Amb ell acordaran el dia i l’hora de la celebració. Recordem que, aquest sagrament, no és pas solament per als qui ja surten d’aquest món, sinó per a tots aquells catòlics que experimenten en la seva pròpia vida el sofriment de la malaltia.

PREGÀRIA DE VESPRES

Cada dijous a les 20:00h

Cada dissabte i vigília de solemnitat a les 18:30h

ADORACIÓ EUCARÍSTICA

Cada dijous, de les 20.00h a les 20.30h, després de la celebració de la missa, hi ha adoració eucarística amb exposició solemne del Santíssim Sagrament. També el dia de Corpus dediquem, a la tarda, una llarga estona a l’adoració, en horari prèviament anunciat.

COMUNIÓ ALS MALALTS

Aquelles persones que, per raó de l’ancianitat o de la malaltia, no poden anar a l’església rebran la santa comunió a casa seva. Cal que ells mateixos o els familiars es posin en contacte amb el sacerdot.

DEVOCIONS

SANT ROSARI

Cada dijous, de les 19.00h a les 19.30h es prega comunitàriament el sant Rosari a la capella del Santíssim.

VIA CRUCIS

Cada divendres de quaresma, de les 20.00h a les 20.30h, es fa el piadós exercici del Via Crucis per la nau del temple, amb la participació del grup de “Portants del Sant Crist”. També es resa el Divendres Sant, en horari prèviament anunciat.